The CIC Guestbook

▶ Legal disclaimer
Record no. 6  
by  :   Rhea Richardson
from  :   Kalyves, Crete at present
at  :   Mon 21st November 2016 / 20:15:27 hrs (GMT)
I enjoyed the archeology group's trip to the new museum of Eleutherna followed by lunch at a local taverna, very much. Our guide, Ioanna was fabulous and it was well organised by Jan.
I'd like to become a member but cannot discover anywhere on the site that let's me do that. Please advise.
Rhea
Hi Rhea, good idea - I will include an online application form.
[Owner]
Record no. 5  
by  :   Emmanouela Papoutsidaki
from  :   Rethymno
at  :   Tue 6th September 2016 / 19:31:23 hrs (GMT)
- waiting for acknowledgement -
The guestbook owner reserves the right to comment,
shorten, or completely delete any entries.
Record no. 4  
by  :   Jane Shatz
from  :   Pacific Palisades, California USA
at  :   Tue 24th May 2016 / 17:01:32 hrs (GMT)
My husband, who is a Greek american (but an EU citizen) and I are thinking about
retiring in Crete. We would love any information you could give us about where to live
and any other information about life in Crete. We plan on renting for a year and then
buying a home. We want to live close to the ocean and around other ex pats. I am a
psychologist and am interested in volunteering and being active in the community in
which I live, as is my husband.
We would love to hear back from you!
Sincerely, Jane and Elias
Record no. 3  
by  :   Justin
from  :   Darmstadt
at  :   Fri 8th April 2016 / 22:18:20 hrs (GMT)
Homepage  :   Justin
Ich kann nur sagen, die Homepage ist echt klasse gemacht :-)
Record no. 2  
by  :   jutta-abrahms@t-online.de
from  :   Deutschland
at  :   Sun 17th January 2016 / 09:13:50 hrs (GMT)
Als Kreta Fan begrüße ich diese Aktion. Ich war ???? zig mal auf Kreta und kann sagen, dass ich sehr viel kenne; nicht nur das wo alle Touristen sich aufhalten. Leider werden Ende Oktober die Bürgersteige hochgeklappt und somit ist auch für die dort lebenden Saisonarbeiter - Einheimische - Ausländer - eine trostlose Zeit. So finde ich diese Aktion super toll.... Viele, tolle Aktionen... Nur wenn ich mir ...... lach ;-))) als Tanzbär vorstelle, geht mir ein Schmunzeln über das Gesicht. Aber eine Bereicherung ist er nicht nur in der Gruppe, Organisation, eben als Mensch , ein sehr wertvoller. Kann ich beurteilen, da ich ihn 20 Jahre kenne.... Eine gute Zeit für die lange saisonlose Zeit.
JUtta
1-mal pro Monat ein Bus-Ausflug, ein monatliches gemeinsames Mittagessen, Kaffee-Treff in Rethymnon jeden ersten Montag im Monat, zurzeit 2-mal in der Woche Tanzkursus, dazu noch die Exkursionen und Vorträge des Archäologie-Kreises, die Ausländer-Weihnachtsfeier der Stadtverwaltung von Rethymnon, die Silvesterfeier in Loutra, die Wanderungen plus Mittagessen mit Ralph und Kostas - eine trostlose Zeit? Das Problem im Winter besteht eigentlich mehr darin, dass kaum noch Zeit für private Dinge bleibt. Zum Glück ist im Winter aber nicht alles voller Touristen, und der Stress ist weg. Überall wo man hinkommt wird man wieder herzlich empfangen und ganz persönlich betreut.
[Owner]
Record no. 1  
by  :   richard & annette cutler
from  :   england
at  :   Fri 3rd July 2015 / 11:17:49 hrs (GMT)
as promised ralph viewed site most interesting and informative

▶ ... back to the homepage